HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Harminckettedik nap

2008.09.06. 21:41 :: Jadeanyu

Eseménytelen napot haverkodással és vicces flekkensütéssel zártunk, nem volt edény. Palas del Rei, 65 km maradt. Péntek délben száll le a gépem, remélem rajta leszek.

Update: a lenyeg, hogy ezek a galiciai onkormanyzati albik rettenetesen szegenyesen vannak felszerelve es nem volt serpenyo. Oscar, egy spanyol srac, akivel par napja sokat haverkodunk, es mar ketszer fozott nekem spagettit, delben mindenaron steakezni akart, en inkabb sietve tovabballtam mert igen eros volt a csabitas, faszenen grilleztek a kolbaszokat is, isteni illatok voltak. Este gondoltam potolom a hianyt, vettem gyonyoru husit es meg akartam csinalni amikor kiderult hogy nincs serpenyo, es szombat este leven mar szinte minden zarva. Oscar eloszor oszibarack konzervet vett, hogy a konzervdoboz jo lesz fozni (de mi sutni akartunk...), aztan jottem en az otlettel hogy ezustpapir (regi tipusu elektromos fozolap volt, arra ra lehet tenni). Aztan vegul bors es mustarvetel kozben sikerult egy olcso teflonserpenyot talalni es igen izletes vacsi kerekedett. Oscar nem ismerte a mustaros verziot, de nagyon tetszett neki.

A vacsoratol eltekintve ez a nap csak elment, es fogyott a hatralevo tav, de sem gondolatban, sem masban nem jutottam elorebb. Neha eszembe jut, talan azert, mert amiert jottem, immar megkaptam.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr74651601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erenya 2008.09.07. 12:57:37

milyen gyorsan elment... :o

eh, ha kettőkor szállna le, akár ki is mennék eléd :( de lélekben ott leszek! további szerencsés utat!
süti beállítások módosítása