HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Huszadik nap

2008.08.25. 19:05 :: Mao elvtárs

Ma egyszeru es szep napom volt, esemenytelen ut, tobb uj gondolattal, nemelyik ezek kozul el fog vezetni a megoldasig, amiert jottem. Talaltam egy ingyenes, szinvonalas szallast, innen irok (El Burgos Raneirobol). Minthogy jo a konyha es jo szemben a kiskozert (csak szappanert mentem), ezert vettem 6 tojast es egy remek rantottat keszitettem, holnapra is jut. Sok irnivalom ide nincs, a naplomba mar 8 oldal jutott ma.

A szallas (es az egesz falu) valyogbol epult, szegenyseg latszatat kelti, de igenyes es nagyon szep a foter. Jo a kedvem.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr38632528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyukád 2008.08.25. 19:23:25

Az en kedvem is nagyon jo, ha olvasom a beszamolodat, ma pont annyit mentel, mint amelyik terkepen kovetlek. Nagyon vigyazz magadra sok-sok puszi

vénia 2008.08.25. 22:36:36

"A magam erejét megleltem."
igazán örülök, hogy ezt olvashatom! mindig jó kedvem lesz, ha jártomban-keltemben hátizsákos embereket, játszóteret, templomot látok, mindig eszembe jutnak róla az írásaid :)
remélem, jó a tipped és meg tudod oldani a lábaddal kapcsolatos problémát!
süti beállítások módosítása