HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Tizenkilencedik nap

2008.08.24. 22:40 :: Mao elvtárs

Sahagunban, benedekes kolostor belső kertjében ülök, fent csillagok, lábamom jég. Ideje kitalálnotok, milyen kívánságotokat vigyem magammal. A magam erejét megleltem.

A tortenet teljes hosszaban: Egesz nap nyugodtan mentem, feladtam, hogy barhova idoben odaerjek. Amikor jolesett, haladtam, amikor ugy gondoltam, leultem. Eljutottam Sahagunba, egy nagyon helyes kisvarosba. Megneztem ket albit, az egyik draga volt, bar igenyes (a neve Viatoris, Laurelin tudja, miert erdekes ez nekem, bar a latin-quenya szakosok is rajohetnek), a masik nem volt szimpatikus, egyebkent is jo ido volt, szabad eg alatt terveztem az ejszakat. Lefekudtem a foteren arnyekos kopadra, es arra ebredtem, hogy gyerekek vesznek korul, oten voltak harom-hat ev kozottiek. Orultek nekem, koszontek, beletrombitaltak a fulembe (erre ebredtem), vigyorogtak. Karamellel kinaltak, aztan mentek jatszani, de idonkent odavigyorogtak. A szuleik a kozelben ultek es beszelgettek. Kesobb talaltam a taskamon egy adag fruttiszeru edesseget, gondoom ok adtak oda. Nem kommentelem, mit gondolok es erzek errol, ki tudjatok talalni.

Kesobb osszeraktam magam, hogy indulok pofas biciklitarolot, vagy mas ejszakai Maotarolot talalni. A csaladok is pont akkor mentek. Mar erosen kifele tartottam a varosbol (a nyilat valahol eltevesztettem, de az irany egyertelmu volt), amikor szembejott Elise, akivel napkozben tobbszor beszelgettem. Egy templomban ult, de kenyelmetlen erzes fogta el, ezert kijott, de eltevedt. Igy jott szembe. O talalt egy donativos helyet, kozvetlenul a sahaguni nagykapunal, odavitt engem is. Kb 30 agyuk van, de Elisen es rajtam kivul csak egy spanyol ferfi volt ott, a hospitalero szerint azert, mert jo velemenyek jelentek meg a spanyol utikonyvben a helyrol es emiatt mindenki foglaltnak hiszi. Nagy epulet, en csak kis reszet lattam, de itt is ismertek azt a magyar novert, aki Carrion de los Condesban apacaskodik (az ottani latogatasomkor emlitettem, a spanyol nover magyarul mutatkozott be). Baratsagos, bar kisse koszos hely volt, ezert a kadban furdest kihagytam es maradtam a zuhanyzasnal.

Az uzenetem utolso resze az igazan fontos. Koszonom a sok drukkot, energiat, torodest, amit eddig kaptam toletek, itt az ideje, hogy visszafizessem. Van velem egy nagy, kb tenyernyi kagylo, alkalomadtan feltoltok rola kepet. Kepzeljetek magatok ele es toltsetek meg a kivansagokkal, vagyakkal, megoldasra varo gondokkal, amelyek foglalkoztatnak titeket, a tobbit bizzatok ram. Elviszem Santiagoba oket, es bizzunk a legjobban. En mar rendben vagyok (nem minden tekintetben, de egyre jobb lesz). 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr27631100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peredhil · http://pirateperedhil.blogol.hu 2008.08.24. 22:57:21

Hát imádkozhatnál értem!:)))
Na jó, csak vicceltem...
Igazándiból nem nagyon értem, az ideje kitalálnunk részt, de ha azt mondom, hogy kívánom tisztítson meg teljesen ez az út, az mond valamit? Remélem.

Elf 2008.08.25. 05:38:26

Hááát... Ha mással is van energiád foglalkozni, azt hiszem egy kis egészség senkinek nem árt.
És köszönjük, hogy gondolsz másokra is :)

Elf 2008.08.25. 05:41:29

Megtennéd nekem, hogy ha valami csodás felhőket látsz és van hely a gépeden fotózol nekem legalább egyet? Spanyol felhőm még nincsen :)

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.08.25. 19:08:00

Elf: eddig is megtettem, talalsz itt mar parat. :) Kb 1000 kepet csinaltam eddig, van meg hely kb 5000-nek, az ar a felbontas, de a 640*480 eleg lesz.

Elf 2008.08.25. 20:42:30

Egek!!! Jó sok lesz végignézni :)

Laurelin 2008.08.25. 23:04:15

Hozzál haza a kagylóhéjban egy kis békét és nyugalmat :) Viator? Ahányszor leírom a Biatorbágy szót mindig ez jut eszembe. Lesz majd egy Mao-fanclub képnézegetős este?

Peredhil · http://pirateperedhil.blogol.hu 2008.08.26. 01:28:24

Lesz majd este vagy délután, amikor beülünk együtt egy terembe végig nézni ezeket a képeket Telco? Vagy valami hasonló...

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.08.26. 16:40:44

Peredhil: igen, tervezem, hogy majd egyszer oktober korul egy hetvegi napon leulunk valahol sokan, es tartok egy reszletes fenykepes elmenybeszamolot. El fog tartani egy darabig.

Lómiel 2008.08.27. 23:38:47

Sokat gondolok az utadra, és persze drukkolok neked :) kíváncsi vagyok a részletes beszámolódra nagyon :) a kagylóhéj lehetőségét köszönöm, gondolatban került is bele valami. !bc!
süti beállítások módosítása