HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Tizedik nap, idő:17.34 :)

2008.08.15. 19:27 :: Jadeanyu

"Burgosba értem, albi még nincs de pizzát akarok enni sült krumplival. Utsó faluban nem volt albi, ezért kell tovább jönni, 41 km + a város. Holnap maradok, pihenek."

6 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr48617787

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: click resources 2018.09.13. 09:38:32

Punci vagy Pina, kopasz vagy fazon, ahogy a férfiak szeretik - Intimitás Gourmet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.08.15. 20:54:56

Ó ha lehetne küldeni, már menne is fénypost. Rengeteget mész, nagyon ügyes vagy.

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.08.15. 21:14:31

Nah, az esemenyek ehhez kepest sorrendben:
- elkepzeltem meg a kenyszerpiheno elott, hogy az egesz szombatot Burgosban toltom es kicsit kirugok a hambol
- amikor ujragondoltam a tavokat, rajottem, hogy nem fog menni
- megis ment, hajnalban nagyon koran indultam, es kivetelesen versenyt futottam az emberekkel, hogy a 26km vegen enyem lehessen a 16 fos szallas egyik helye. A versenyfutas kimerito es idegesito, kenyszeres rohanas, minimalis pihenokkel. Ugy kepzeltem, koran (del korul) erkezem, mindent kimosok, es boven lesz ideje a Napnak hogy mindent megszaritson. Szombaton reggel pedig frissen, uden, tisztan 15 km alatt besetalok a varosba es kielvezem amit ki lehet (legyen picit utazas erzete is a dolgoknak, bar Frankfurt eleg magasra tette a lecet).
Kb 1 km-mel a cel elott nem birtam a versenyfutast, leultem es mondtam, ez van, az Utra bizom magam, ha nem lesz helyem, max bekonyorgom magam az eloszobaba. Aztan kicsit osszekapartam magam es kinkeservesen megtettem az utolso lepeseket, tudjatok, amikor az ember mar a celban erzi magat.

Ehhez kepest szallas nem volt azon a helyen.

Egy vilag omlott ossze bennem. Hitetlenkedve vegigjartam a falut es mar a 2km-mel odebb levo kovetkezoben voltam, amikor leultem, elegem lett es azt mondtam, hogy nem erdekel, bestoppolom magam Burgosba. Aztan jott a kis hang, hogy azt mondta, rabizom magam az Utra, nem? Vegul nekilendultem, es tobb megalloval (kamionszallo, varosba bevezeti autout szele, kozpark) egyszer csak megerkeztem. Jo spanzol szokas szerint du. fel otkor siesta meg tart, MINDEN zarva (bankok, ettermek, boltok MINDEN, ot-hat korul nyitnak ujra es kilencig nagy elet van). Lattam egy Pizza Hutot guszta reklammal (itt ugyanugy megy a kiszolgalas mint a mekiben, nem etteremszeru), es akkor irtam ezt az sms-t (bar itthon utalom a Pizza Hutot).
Aztan meglett a szallas, mosogeppel, igy igazan szep tiszta es illetos lett minden, es a kapun kilepve az elso kajalda, amit meglattam, Paellat hirdetett nagy betukkel.
Mit nekem pizza, sultkrumpli... Paella forever!!!!! (ahogy kell, hagyloval, garnelaval, polippal, csirkevel).

Pont mielott visszatertem volna a szallasra, lattam egy angyalt. Egy ket ev koruli tunderi kislany, amikor meglatott, korbeert a szaja a vigyortol, odarohant hozzam es atolelte a terdemet, aztan bubajosan mosolygott ram, amig az apja el nem vitte. Azt nem tudom, mennyi koze volt ehhez a kezemben levo fagyinak, de szerintem nem sok (eljunk ebben a tudatban).

Hat ez a mai nap teljes es igaz tortenete. Foto most nincs, majd maskor.

Laurelin 2008.08.15. 21:52:48

Néha kicsit irigyellek is és ez így van jól. Este megy a reiki :)

Jadeanyu 2008.08.16. 20:44:40

Büszke lehetsz az egyik unokahúgodra (na találd ki, melyik), tegnap a Szigeten megnyerte a vizespóló versenyt :)

Mike 2008.08.16. 21:37:21

Szevasz! Jól nyomod, csak igy tovább! Irj amennyit tudsz! Időnként nagyon ismerősek a szavaid és a gondolataid. Én julius 6-án jöttem haza. Feletted vagyok a camino.lap.hu-n :) Mike

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.08.20. 18:16:51

Koszonom Mike! Ha hazaertem, megnezlek, addig korlatozott az ido, de igyekszem nemi aktualisat minig kikeresni nalad.
süti beállítások módosítása