HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Az a csülkös babgulyás...

2008.08.04. 01:46 :: Mao elvtárs

Így hajnali háromnegyed kettőkor az indulás előtt épp nővékém babgulyását élvezem. Elhatároztam, hogy útközben mindegy egyes étkezésemet lefotózom. Minthogy útközben spórolni leginkább kaján és szálláson lehet, így én is ezt fogom tenni. Nincs kétségem, hogy leadok pár kilót.

Nemrég kopaszra borotválkoztam és megszabadultam a szakállamtól és bajuszomtól is. Jelen fejemhez képest Steve Buscemi férfias jelenség.

 

Update: reggel 8 óra. Meghallgattam Rod Stewardtól a Sailinget és indulok.

Buen Camino! És köszönöm nektek, akik elkísértek!

3 komment

Címkék: babgulyas

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr77599275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf (Tünde) 2008.08.04. 18:42:56

Hajrá :)

vénia 2008.08.04. 21:26:32

azt hittem, holnap!
de ha ma, akkor ma! te bízol az útban, én meg benned :)
gyere vissza elégedetten!
süti beállítások módosítása