HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Így kezdődött

2008.07.13. 18:55 :: Mao elvtárs

1996-ban kezdődött minden. Megkaptam Coelho könyvét: Egy mágus naplója. Itthon ő még teljesen ismeretlen volt és ezoterikus körökben szinte hozzáférhetetlen volt ez a történet: mindenki birtokolni akart belőle egy példányt. Amikor elolvastam, éreztem, hogy nekem is mennem kell.

Akkor már hat éve jártam az Alföld és a Pilis úttalan útjait, társasággal vagy egymagamban, ahogy éppen adódott. Régi, romantikus álmodozásaim a vándorok szabad életéről ezen kívül csak szerepjátékokban keltek életre, illetve olyan dalokban, mint Lord: A Vándor, illetve Demjén: Jöjj vissza, vándor.

https://youtube.com/watch?v=qDm-rqX8lIo

https://youtube.com/watch?v=hGJf5V-4QE0

Ahogy telt az idő, egyre többet hallottam Kagylós Szent Jakab útjáról. Az internet terjedésének és Shirley MacLaine könyvének köszönhetően a spirituális zarándokút népszerű "kirándulássá" vált, évente ötvenezernél is többen kelnek útra, a 2004. Szent Évben 180.000 pellegrino érkezett Santiago de Compostelába.

Egy hónap szabadság, pénz, felkészülés: az elképzelés nehezen érik elhatározássá. Tudtam, hgoy egyszer elmegyek, és szívesen meséltem róla másoknak, de sosem döntöttem el, hogy egy év, két év múlva biztosan nekikezdek.

Egészen mostanáig.

Ebben a blogban fogom lehetőségeim szerint lejegyezni az élményeimet, a felkészüléstől a benső gondolatokon át az eseményekig. Ha nem lesz lehetőségem írni, akkor is akad majd, aki sms-ek alapján bejegyzi, hol járok épp. Ha ismersz, és érdekel, mi történik velem, szerettel várlak a blogon. Ha nem ismersz, remélem, sikerül felkeltenem az érdeklődésedet és segítségedre lehetek abban, hogy te is nekivágj a nagy kalandnak.

Szólj hozzá!

Címkék: elso kezdes elhatarozas

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr76566366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása