HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Huszonharmadik nap

2008.08.28. 17:41 :: Mao elvtárs

Villadangos del Paramo a hely, ahonnan irok. Utkozben atmentem San Miguel de Caminon, ahol szeretik a zarandokokat. Egy kis epulet elott a padon ki volt teve ket kosar, benne korte, keksz, mogyoro es egy uzenet: zarandokoknak van itt, vegyen belole barki kedvere es 2ººm-rel tavolabb a kutbol mindenkeppen igyunk. A kutnal megpihentem, a 10 perc alatt, amig ott husoltem, tobb mint 10 helybeli es atutazo allt meg, hogy a kisebb-nagyobb kannaikat megtoltsek vizzel. Szoval erdemes. Utkozben tovabb folytak a gondolataim, mar kesz tervek sorakoznak a fuzetemben es a fejemben.

Leonbol kifele bementem egy pici templomba. Nyitva volt, de csak en voltam ott. Meghato pillanat volt.

Virgen del Caminoban van egy jo nagy modern templom, amikor bementem, epp mise volt, a vege fele (mar az aldozasnal tartottak). Utana a pap elbeszelgetett velem kicsit, orult, hogy egy zarandok is felbukkant odabent. Pecsetet is adott.

Itt Villadangosban az albuerge nagyon szep, kulturalt, tagas, a net ingyenes, 3EUR az ara. Konyha van, igaz, nagyon nincs tele, szoval a leveskocka ma uresen kerul felhasznalasra.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr73638114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyukád 2008.08.28. 17:50:57

Már nagyon izgatott voltam, hogy két napja nem hallottam felőled, de most megnyugodtam. Hogy van a lábad? Az én számításom szerint kb. még 280 km körül van még. Hajrá puszi

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.08.28. 18:10:23

Jol szamitasz, tenyleg annyi van hatra. A bal labam majdnem teljesen rendben van, a jobb eleg ramaty, de sebaj, ezzel mar vegigmegyek, csak sokat pihenek napkozben (3-4 km-enkent), este jegelem ha tudom es egyaltalan nem foglalkozom vele amugy.
Tegnap kuldtem sms-t csak nagyon keson, de gondoltam ra hogy talan nem ment at mert utana egy darabig kereste a halozatot.
Azt hiszem, nagyjabol osszeallt a kep, amiert jottem, meg hatravan egy-ket dolog atultetese a gyakorlatba, de az ut soran erre is modom lesz.

Elf 2008.08.28. 19:02:52

Ahogy öregszem úgy jövök rá, hogy az ember szinte észreveszi hogyan fejlődik.
Kicsit irigyellek ezért az útért. Sokkal hamarabb túlleszel ezen a folyamaton, mint azok, pl. én, akik a buszon, esti, otthoni magányban próbálják meg átgondolni/értékelni az életüket.
Nagyon szurkolok, hogy végigmenj és elérd a célod!

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.08.28. 20:15:40

Ne irigyelj. Indulj el. :)
Ha nagyon-nagyon minimalszinttel is megelegszel, es nem feltetlenul Franciaorszagbol indulsz, hanem pl Pamplonabol (Barcelonabol oda lehet stoppolni), akkor akar 100e Ft-bol is kihozhatod az utat (az otthon beszerzendo dolgokat nem szamitva), annyit pedig talan meger, hogy megtalald, amit igazan szeretnel, akar anyagi ertelemben is. Idoben pedig... nos, elvileg nekem sem volt erre most idom, egyszeruen csak eljottem, lesz ami lesz alapon. Most ugy gondolom, anyagilag is sokat profitalok majd abbol, amire itt rajottem.
Az ut tenyleg olyan: csak ugy kell dontened, hogy elindulsz, a tobbi mar megy magatol is...

Jadeanyu 2008.08.28. 21:23:26

A tegapi sms tényleg nem jött meg. Egyre jobban tetszik, amit írsz. És egyre kiváncsibb vagyok, mi van a fejedben. Ha hazajössz, megnézem :)
Úgy néz ki, a második unokahúgoddal jó ideig nem fogsz találkozni, valószínűleg 10-én repül a világ végére. A jobb bokád is rövidesen begyógyul, a múlton úgy látom túl vagy, a jövőt még kicsit kell csiszolgatni, bár szerintem a részletekbe nem nagyon kell belemenni, csak a végét lásd pontosan. A megoldást föntről mindig a lábad elé teszik, ha tudod hová mész.

Elf 2008.08.29. 11:11:54

Nos Telco. Mivel 3 éve nem dolgozom normális munkát és úgy néz ki, majd most talán igen, sem lehetőségem, sem anyagi helyzetem nem engedi meg. A magánéleti hátterét most nem is ragoznám. De épp eleget agyalok, és valamikor biztos lesz rá alkalom, hogy ha nem is ekkora túrát vagy nem ilyen messzeségben, de megengedhetek majd magamnak. Addig meg szurkolok neked!

L.Ági 2008.08.29. 13:16:13

Egyre jobban tetszik ez a blog.:) Jó nézni, ahogy "öregszel".
Ez az igazi művészet, amikor az ember fia (lánya) arra törekszik, hogy a "kecske is jóllakjon, és a káposzta is megmaradjon." Több ilyen agy kéne ebbe az országba. Talán előbb-utóbb a "hiénák" és egyéb állatfajok is kevesebben lesznek, és akkor nem kéne szembesülni azzal a ténnyel, hogy széllel szemben pi..lunk.(Bár ez utóbbi mondatom-ha szó szerint értelmezem ezt a p..témát "lányokra" nézve nem valami találó:P) Tetszenek az "életképek" is.

Eroszita · http://eroszita.blog.hu 2008.08.29. 22:58:03

Lenyűgöz, hogy másképp fogalmazod meg a gondolataidat, más lett a napi "jelentésed", más lett az értékrended. Kell még az a kevés kilométer, bár lehet, hogy ha csak leülnél az út mellé elég lenne. De ha elindultál akkor járd végig.
süti beállítások módosítása