HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Az elhatározás

2008.07.13. 22:39 :: Mao elvtárs

Mindenki másért indul. Vallási okból, vezeklésből, kalandvágyból, sportból. kíváncsiságból.

A születésnapomat ünnepeltem szűk családi körben, Balatonon. Felhőtlenül jól éreztem magam, és amikor visszatértem a munkához hétfőn, fojtogatóan bezárva éreztem magam. Eltelt egy hét, odakint napsütés, nyár, én pedig irodában, számítógép mögött. Szinte teljes bénultság vett rajtam erőt, nem tudtam koncentrálni, szinte csak egy dolog érdekelt: távoli tájak, kalandok, élmények. Találtam egy világjáró blogot, ahol részletesen írtak ázsiai útjukról.

A dolgaim körül sem volt minden rendben: megoldatlan és elodázott problémák, bizonytalanná váló hosszú távú tervek, magánéletbeli viták és folyamatos feszültség. 

Eljött a szombat este, és éreztem, muszáj egy kicsit kikapcsolódnom. A haverok a Volt fesztiválon, mások barátnővel, gyerekkel, vagy korai kelés munka miatt: nem volt senki elérhető. Fogtam magam, és lementem kedvenc klubomba. Egy szó mint száz: a buli kellős közepén rájöttem, hogy mennem kell. Camino.

Amint erre rájöttem, már tudtam, miért jöttem el. A feszültség, az apátia eltűnt és új izgalom lett úrrá rajtam. Innen nem volt visszaút.

 

Szólj hozzá!

Címkék: indulas elhatarozas

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr61566703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása