HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Tizennyolc

2008.08.23. 18:15 :: Mao elvtárs

Ma nem mentem tovabb. Ennek oromere a hospitalero ugy szervezte a dolgokat, hogy senki se keruljon abba a negyagyasba (kulon furdoszoba van itt minden szobahoz), ahol en vagyok, es nem azert, mert budos vagyok. :) Epp minden ruham tiszta es en is. Delutan meg behozott egy csokis sutit, csak ugy, ajandekba (emlekeztetoul: ez egy nagy szallas, inkabb szallodaszeru, szoval az ilyen banasmodra itt nem szamitottam). Egesz nap, reggeltol kezdve a naplot irtam, es teljesen update lettem. Azutan fogtam a tegnapi es mai gondolataimat, osszegeztem es eredmenyre jutottam. Hosszan irhatnek, a lenyeg:

Az ut pontosan reflektal az eletem kulonbozo szakaszaira es esemenyeire. Probateteleket allit. Nehanyon mar megbuktam, de ezekre szuksegem volt, mert ezeken gondolkoztam el. Elsosorban azon, hogy ha most indulnek el, mindezen tudas birtokaban, mit csinalnek maskepp. Jopar dolgot. Viszont akkor nem talalkoztam volna pl. Helenaval, sem Sidneyvel. Kimaradtam volna sok elmenybol. Es a legfontosabb: nem gondolkodtam volna el ezeken a hibakon.

Az ut (szamomra) egyik fontos tanitasa: kepes vagyok-e tanulni a hibaimbol. Felismerni eddig is tudtam, csak megoldas nem mindig jott. Ez az egyik leglenyegesebb, amit meg kell tanulnom alkalmazni. Tanulni a hibakbol es nem ujra elkovetni oket. A masik, hogy hajlando vagyok-e vallalni egyes donteseimnek a kovetkezmenyet, pl nagyobb sebesseg - kimerult izomzat. Az egyik fontos tanulsag, hogy mig kezdetben vidaman nyomtam a kilometereket, azt gondolva, hogy amit elvegzek most, azt nem kell mar megtenni holnap, de nem gondoltam bele abba, hogy a test nem ugy mukodik hogy nyomom amig meg, holnapra meg regeneralodom. Nem szamoltam a kovetkezmenyekkel. Meg kell tanulnom a donteseim hosszabb tavu kovetkezmenyeit is felmerni. Eddigi eletemben elegge hajlamos voltam a hirtelen otletekkel foglalkozni nagy lelkesedessel es a tervszeruseget hanyagolni.

Egy erdekes dolog: http://www.lelekzet.hu/k/10/51 Egy masik zarandok blogja. Ha megnezitek az egyes szeriakkal osszefuggo fizikai reszeket, megtalaltok par parhuzamot. Szen szeria - bor, tapintas - vizholyagok. Vas szeria - izomzat, ver - bokagyulladas. De a tobbi informacio is sokat segitett ertelmezni az eddigieket es a tovabbiakra jo utmutatast ad.

Meg 8-9 fele leszek kicsit, aztan elpihenek. Holnap tovabbindulok, keddre Leonba erek, remenyeim szerint penteken Foncebadonban szallhatok meg es akkor szombaton koran erem el a vaskereszet, az ut legmagasabb pontjat, kozel 1600 meter magasan. Ha igy lesz, akkor jovo utani szombaton, ket het mulva Santiagoba erek es meg marad idom Fisterraba menni, sot, akar egy egesz napot ott tolteni. Jo lenne, de ha ez az ara a tanulasnak, hogy nem jutok el oda, hat hajlando vagyok megfizetni. Mindenesetre ha nem talalok kora hajnali buszt vissza Santiagoba, akkor nem lesz ott egy teljes napom, mert a repulot nem szeretnem lekesni. :) Fel ora mulva vacsi, addig meg elnetezgetek, mi hir a nagyvilagban, utana reagalok kommentekre, ha lesznek. Innen kicsit mas a vilag, mint karosszekbol. :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr73629413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyukád 2008.08.23. 19:43:53

Orulok, hogy kicsit volt modod regeneralodni, es elgondolkodni a dolgaidon, hiszen ezert indultal el, ugy erzem kezdesz jo uton haladni. Hajra veled vagyunk. puszi

Elf 2008.08.24. 13:55:37

Fejlődni jó. Fizikálisan és szellemileg is. Sok sikert a továbbiakban is!!!

e.soma 2008.08.25. 14:32:50

Szia Mao!
Jó olvasni a blogod, főleg ezeket a felismeréseket. Fontosak. Nekem is már az első napok után szembesülni kellett vele, hogy a lábam nem bírja úgy, ahogy én elterveztem - így nekem is maradt Finisterre busszal gyaloglás helyett, de így is teljesnek éreztem az utam. Az első busz egyébként hétköznap Finisterre - Santiago reggel 8.20-kor megy (2,5 és 3,5 óra között van a menetidő), nem tudom mikor megy a repcsid, de ehhez lehet tervezni, hétvégén és ünnepnap busz csak délután és este van vissza Santiagoba.
Buen Camino továbbra is!
Üdv.: Eszter

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.08.25. 19:08:36

Kedves Eszter! Koszonom! Nekem kicsit keson jott, az ut felenel, de mar jobb.
süti beállítások módosítása