HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

A tizedik napon (ha jol szamolom)

2008.08.15. 19:03 :: Mao elvtárs

Burgosbol jelentkezem. 26km-et akartam megtenni, de az utolso faluban nem volt albergue (roviditve albi, nem alberlet), ezert ra kellett huznom 15km-et plusz meg kb 2-3-at a varosban, szoval rekord. Utolso 3 napon kozel 12ºkm-et mentem. Itt viszont ingzen helz, 18 ferohelzes Santa Catalina, egy kapolna folott, ami csaki s es kizarolag a gyalogosoke. Nem hittek el hogz nem busszal jottem amig a labam meg nem lattak. :)

Rosszabbodik, de megint egy teljes napot pihenek itt Burgosban, kicsit kielvezem az eletet es az elmult napk sporolasat. Holnap nem, tudom, irhatok-e mert itt nem maradhatok meg egy napra.

Az idetalalasom "veletlen". Ez egz maganszallas. Talalkoztam egy szimpatikus negyvenes francia hazasparral, akik santikaltak, egymasra koszontunk, megkerdeztem, messze-e az albi, es ide iranzitottak. Holnap megnezem a hivatalosat is. Itt van mosogep meg minden, mar ramfert. Most jobb.

Ma talalkoztam egy 75ev koruli nenivel, Lena Nemetorszagbol. Ugy szedte a labat hogy eselzem nem volt utolerni, Le is videoztam, majd egyszer felteszem. Napi 10-15km-et megy es a baratai viszik a cuccat de igy is szeduletes.

Bovel lenne mit irni csak ido nincs ezert inkabb valaszolok a kommentekre es meg meglatjuk.

A kepeken: Burgos. Elso kep Tolkienitaknak.

 

A masodik-harmadik kepen a katedralis. A turistareszre nem mentem be,a helyieknek fenntartottba igen. :) Az utolso kepen pedig: megtalaltam Spejbl bacsit!!!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr5617759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.08.15. 19:14:12

Kerekparosoknak koszonom a tippet, m,ire olvastam, mar tuljutottam a kerdeses szakaszon. :) Jadeanyu, azert a ket oraval ezelotti sms-emet beirhatod. :) Van itt egy magyar az albiban de meg nem jottem ra ki az csak azt tudom hogy nonemu.

Anyukád 2008.08.15. 19:33:19

Szia! Kriszti pont felolvasta a telefonba az sms-t, amig beszélgettünk szólt hogy irtál, igy egyszerre értesültem mindenről. Ápold a lábad, meg a lelked, hajrá kevés sültkrumplit, mert megárt. Csók

Jadeanyu 2008.08.15. 19:39:21

Kedves Mao elvtárs, igaz, alig várom a napi sms-t, de néha előfordul, hogy dolgoznom (takarítottam)is kell házon kívül és nem tudom azonnal feltenni az üzenetedet. Viszont mire visszaérkezel, már teljes pompájában nyitva lesz a Forrás. Kb. 2 hét múlva kezdünk. Ha nagyon unatkozol, valami design-on elgondolkodhatnál, elsőként a portál (bejárat feletti és melletti táblák) stílusa (formája és színe) a feladat. Sikerült csak magamról írnom :), pedig te vagy a főszereplő. Holnapra jó pihenést, ma estére sok finom pizzát é sült krumplit kívánok. Meg jó csajokat.

Jadeanyu 2008.08.15. 19:56:30

Jól láttam-e a képeken, hogy nincs botod? Nem is akarsz, vagy csak nem jött szembe egy szimpatikus?
Más. Jó a kisugárzásod, mert megjött a kedvem megint a gyalogláshoz. Talán emlékszel, tavaly októberben kezdtem a fizikai felkészülést a Camino-ra, minden reggel az erdőt jártam, aztán elmúlt a Camino szükségessége, és ezzel a gyaloglás is véget ért. De holnaptól ismét megyek, minden nap 5-6 km. BC!

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.08.15. 21:00:42

Van botom. Az elsot nem is emlekszem, hol talaltam, de azt tudom, hogz a nagyon nehez nap utan felejtettem ott a szallason. A mostanit Santo Domingobol hoztam el, legutolsonak hagytam el a helyet es az ott levok kozott volt egy, ami majdnem tokeletes. Azert csak majdnem, mert ez konnyu (igy jobb vinni), de en a nehezhez vagyok szokva. Azert eleg eros.
Jadeanyu: nem surgeteskent irtam, hanem azert, hogy a bejelentkezesem ellenere azert szamit, amit akkor gondoltam. Most masr mas a helyzet, ott leirom kommentbe, mi. Jo csajok nincsenek errefele.
A Forrashoz lesz otletem es designt is tudok tervezni, igaz, azert nem profit.

Eroszita · http://eroszita.blog.hu 2008.08.15. 23:22:03

Örülök, hogy végre pihenni is tudtál. Hihetetlen olvasni a kilométerek megtételét, ilyenkor csak számok, de mikor rágondolok, hogy csak mész-mész...A másik meglepő dolog, hogy úton lévő ismeretelen emberek segítenek, és ez természetes nekik...itthonról kitekintve...
Vigyázz a lábadra és ......vigyázz magadra!
süti beállítások módosítása