HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Negyedik nap/2.

2008.08.09. 19:17 :: Jadeanyu

"24,5 km után Estellába értem, parkban alszom, ősi templomnál, a lábam magától javult. Olasz, majd lengyel utitárs akadt, beszélgetve könnyebb. Cirauqui szép. Kajám van."

Ezt vártam, mikor érsz egy gyógyító templomhoz, a déli üzeneted után épp mondtam aggódó szüleinknek, hogy rövidesen elmúlik a lábfájásod. ¡BC!

 Puente La Reina - kimondani is gzonoyoru a nevet. 800 eves hid.

 Cirauqui - a varos gyonyoru, de a neve azt jelenti baszkul, Kigyofeszek, igy nem maradtam.

 Van tobb foto is rola es a testvererol, meg a kameraba is belekukkoltak, most legyen eleg ennyi, ez nem a Cukisag blog (bart majd megy oda is a kep)

 

Ennek a templomnak a toveben aludtam. Ez amugy zarva, van egy masik is Estellaban, ott miseznek. Erdekesseg: Estella neve csillag, itt volt eloszor csillagos eg amit lattam.

5 komment

Címkék: templom ősi estella

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr93608407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsika 2008.08.09. 21:08:08

Nagyon örülük, hogy javult a lábad, állandóan kisérlek a térképen amerre jársz, hajrá kisfiam.

Eroszita · http://eroszita.blog.hu 2008.08.09. 21:45:57

Örülök, hogy javul a lábad, most az a legfontosabb testrészed. :) Kaja is fontos, a gyümölcsök, ne csak a pocakod lefogyasztásában bízz. :)
Milyen templom mellett, parkban aludni?

Laurelin 2008.08.10. 09:29:11

Figyellek éán is, most találtam a blogodra. Kitartás ez életed fordulópontja.

Elf 2008.08.10. 18:13:05

Gyógyulj, inkább pihenj, mint hogy ne bírd tovább. Nézlek mindennap!
süti beállítások módosítása