HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Az igazi első nap!

2008.08.06. 22:45 :: Jadeanyu

 

Ez az üzenet még tegnap érkezett késő este: "Tegnap tüzijáték volt. Magyarokkal fürödtem Biarritzban, hőség, meleg tenger, méteres hullám. St.Jeanban vagyok, jó társaságban. Holnap szeles szakasz lesz."

Ma reggel negyed 9-kor csak annyit írt Mao elvtárs, hogy elindult. Aztán valamikor dél körül telefonált is, átlépte a spanyol határt, legalábbis a telefonos szolgáltató alapján erre következtetett.

¡Buen Camino!

Biarritz, akkor meg nem tudtam, milyen jo a tenger itt.

Itt mar sejtettem. :)

Elso albergue bejarata, draga volt, jo nem, es itt meg nem jottem ra, hogy forgassam a kepet.

Vasutallomas, a hely kitalalhato 

 Igy nez ki St Jean Pied De Port

 Ez mar a Pireneusok, kb 800m magasan, a paci direkt modellkedett nekem.

 

2 komment

Címkék: indulás biarritz

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr65604242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peredhil · http://pirateperedhil.blogol.hu 2008.08.07. 00:15:53

Máris?
Ez gyorsan ment.:)
Azt hittem legalább egy 4-5 nap még addig eljutt.

Eroszita · http://eroszita.blog.hu 2008.08.07. 09:59:24

Ez hihetetlen! Most meg tűzijáték! Ünnepi kaland lesz!
süti beállítások módosítása