HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

A mínusz harmadik napon

2008.08.01. 15:16 :: Mao elvtárs

Mit írhatnék? Rámszakadt a meló. Egy ügyfél, akinek egy hete vártam már a válaszát, ma jelentkezett be. Gyönyörű. :( Másik ember, akitől épp át akartam venni a pénzt, amelyből megveszem íz úti kellékeket, holnapra halasztotta a találkozót.

Majd még bővítem a bejegyzést...

Update: fejfájás, torokkaparás, remek.

Update2: reggelre úgy tűnik, sikerült kiheverni. Kicsit megijedtem, nem jönne jól egy lebetegedés.

A mínusz harmadik napon gyakorlatilag semmivel nem haladtam előre, pedig úgy terveztem, túl leszek minden eszközbeszerzésen (esőköpeny, cipő, medikai szerek, biztosítás, hátizsák). Hát nem lettem, bár Zsuzsi megígérte a táskát, de nem tudtam elmenni érte.

Annál intenzívebb lesz ez a mai nap. Most reggel fél nyolc van, másfél órája pakolászok. A bankkártyám az egyetlen, amit nem találok, kellemetlen (új, már aktiváltam de még soha nem használtam). Most épp a szobámat túrom át atomonként, csak meglesz...

Reggel elugrom a zsákért, onnan ügyfélhez pénzért, aztán cipő, esőköpeny, gyógyeszközök. A biztosítást holnapra hagyom, mert csak kettőig tart nyitva a posta. A többit az aktuális napnál.

Van néhány adósságom, főként fotó ügyben (Alison, Bea, Viki, Móni, másik Viki). Fájdalom, de ezeket csak visszaérkezésem után tudom teljesíteni.

Szólj hozzá!

Címkék: keszulodes

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr7596134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása