HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Felkészülés

2008.07.28. 19:44 :: Mao elvtárs

Hogy miként fogtam neki? Ahogy bárki más tenné. GIYF, azaz Google Is Your Friend. A camino.lap.hu elég releváns találat, nem is tudnék jobb helyet.

Elolvastam néhány beszámolót, egyebek mellett Radics Péterét, ahonnan sok hasznos információt gyűjtöttem. Megnéztem a Ryanair járatait és találtam pár olcsó utat. a startlap camino fórumán leltem egy ifjú hölgyet, Klárit, aki pont ugyanazokra a járatokra foglalt jegyet. Találtam egy lapot, www.camino2.freeweb.hu/, ahol rengeteg okosságot olvastam, egyebek mellett az előző postban említett orvosi tanácsokat is. És felhívtam Zsuzsit, aki három éve az én sugallatomra járta végig az utat. Ő mesélt a "free" polcokról az albergue hűtőiben, tőle tudom, hogy a gyümölcsök rengeteg segítséget nyújtanak útközben, megerősített a cipőválasztásom (egyszerű sportcipő) helyességében és kedvességével, lelkesedésével sok erőt adott. Találkoztam vele és Klárival, akivel együtt utazunk, rengeteg hasznos infóval lettem gazdagabb.

Felszerelés. Minden ezen múlik. Leírom a listát, de lehet, hogy még bővül, kevesebb nem lesz, mert mindent százszor meggondolok.

Ruházat:2 póló-gatya-zoknipár, 1 rövidnadrág, 1 hosszúnadrág, 1 sportcipő, 1 papucs (vagy szandál, még nem tudom), 1 polár pulóver, 1 esőköpeny, 1 baseball sapka

Élelmezés: kanálgép, bicska, műanyag bögre, műanyag tányér, konyharuha, másfél literes palack

Egészségügy: szappan, törülköző, fogkefe, fogkrém, kisolló, tű, cérna, betadine, Voltaren tabletta, Voltaren kenőcs, naptej, gézlap, ragasztószalag, tigristapasz, papír zsebkendő, WC papír, gumi bokarögzítő, gumi térdrögzítő

Csomagolás: 4 kis zacskó (vízhatlan csomagolás ruhának, élelmiszernek, cipőnek, szemeteszacskó), madzag, hátizsák, ételes kistarisznya

Egyebek: 5 ruhacsipesz, fényképezőgép+akku, fejlámpa, töltő, 1 telefon, 1 tartaléktelefon, töltők, T-dugó, útlevél, repjegy, fénymásolatok ezekről, dugipénz-tasak.

4 komment

Címkék: start terv indulas felkeszules

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr56589810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf (Tünde) 2008.07.31. 16:13:41

Jótanács: hogy ne kelljen kézmosáshoz vizet használni, vegyél Higikendőt vagy popsitörlőt, megspórolsz egy csomó nehezéket. Bár nem tudom, lehet van elég hegyi patak a tisztálkodáshoz napközben? Nekem mindig bevált.

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.07.31. 22:57:53

Rengeteg víz van útközben, és egy kivételével mind iható, még a folyóvizek is. Többen mondják, hogy egy fél literes palack is elegendő, de azért én szeretek nagy másfél literest pusztítani.

És kell is a hidegvizes mosakodás, mert a tenger elég hideg Finisterránál. Ha már 900km-et gyaloglok érte, én akkor is megfürdök benne, ha úgy kell léket vágni.

Eroszita 2008.08.03. 01:27:44

Lékvágáshoz jégcsákány, kimaradt :)

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.08.03. 08:32:31

Eroszita, köszönöm, de azt hiszem inkább szépen szólok a jéghez, hogy megolvadjon, ha ez sem elég, akkor...
...nos, mindig is szerettem volna egy jégszobrot keresztülp..ni :) Szélsőséges helyzet szélsőséges megoldást kíván...
süti beállítások módosítása