HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Tizenotodik nap eloben koozvetitve

2008.08.20. 18:33 :: Mao elvtárs

Egy kozepes meretu egyhazi szallason vagyok. ELtevesztettem az iranyt, harom zarandoktars (spanyolok, nem tudnak mas nyelven) hozott ide, az 5E tul draga, mondtam, inkabb a szabad eg, es akkor meglattam bent a szlovakiai magyar sracot, aki beinvitalt es eppen keszen volt a teszta is, szoval maradtam. A program: hetkor kozos enekles, nyolckor mise (megnezem), kilenckor kozos etkezes, egy fogast a helyiek adnak szoval igazan megiri igy mar a penzt. Az egyik nover itt magyar, de epp nincs itt, aki fogadott, magyarul mutatkozott be amikor latta hova valosi vagyok.

Ezzel feleltem a szombatig kiszamolt penzem, jon a bojtidoszak... azert napi egy kenyer mindig lesz, ha epp kapok.

 

Matematika:

a 25 km-et mentem, 395 van hatra Santiagoig, eddig 381-et mentem. Nem felut, mert FInisterra +100km. A kep hajnalban keszult.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr39624937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyukád 2008.08.20. 18:47:31

Draga kisfiam. Azert ne ehhez, mert ugy tudom van egy kis tartalekod, az jo ha sporolsz, de ha nincs energiad menni sem tudsz. Remelem a labad kicsit javult, nagyon sokat gondolunk Rad, veled vagyunk es drukkolunk, nagyon nagy utat tettel mar meg, millio puszinkat kuldjuk szuleid.

Jadeanyu 2008.08.20. 21:17:49

Finisterrába már nem gyalog mész, ugye? Eddig főleg a fizikai élményeidről írtál, kaja, szállás, fájdalom, kilométerek, de mi a helyzet a belső élményekkel? Volt egy elvárásod az úttal és magaddal szemben, kezded érezni, vagy még odébb van?
Ma kitaláltam a nevünket, Forrás Életközpont. Nem biztos, hogy a legjobb, de nem akartam az átlagos gyógyközpont vagy egészségközpont elnevezést, ha beugrik valami nekd útközben, csak írd meg bátran. puszi, nővéred

Eroszita · http://eroszita.blog.hu 2008.08.22. 16:06:20

A böjt jót tesz testnek és léleknek is. Csak vized legyen, és egyél gyümölcsöt. Anyukák néha aggódnak, azért vannak, és drágák, de te meg nem vagy lekvár! :)
süti beállítások módosítása