HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Az Út folytatódik... the Road ever goes on

2008.12.18. 10:14 :: Mao elvtárs

Eltelt három hónap, mióta visszajöttem. Mi történt ezalatt?

Önállósítottam magam, üzlettársamtól és legjobb barátomtól pénzügyi értelemben különváltunk. Ő a napokban nyitotta meg a saját éttermét, amelyre mindig is vágyott. (reklám: www.mojocafe.hu) Én kicsit átértelmeztem az üzletmenetet. Rövid távon jól érzékelhető a sikeres változás, a hosszú távot meglátjuk.

Életemben először lakom egyedül. Élvezem, bár az első napokban elkapott az eufória és munka helyett minden mással foglalkoztam: videóztam, játszottam, csak szórakozásból neteztem. Igazán nem használtam ki a lakás előnyeit, néhány éjszakába nyúló beszélgetésen kívül. De ez most megváltozott. Egy kedves barátom, Lilu ajánlására csatlakoztam a CouchSurfing.com oldal közösségéhez. Ennek lényege, hogy ingyen szállást adok a hazánkban járó hátizsákos vagy más okból nem szállodát választó külföldieknek, és én is bárkihez bejelentkezhetek szerte a világban. A fapados járatlehetőségeket és a bővölő vízummentességet figyelembe véve lassan eljutunk oda, hogy olcsóbb lesz Brazíliába menni nyarani mint itthon maradni és ezt túlzás nélkül mondom. AZ elmúlt egy héten két kolumbiai, két argentin, egy német és két lengyel jelezte hogy igényt tart a szállásra.

Olyan, mint a Camino. Csak ezúttal én adom a szállást a vándoroknak (az argentin pár pl. Indiából megy hazafelé és innen megy a gépük, lesz mit mesélniük). Egy világ tárult ki előttem.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr66829411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zit_zit 2010.04.07. 11:29:44

nagyon jó, nagyon jó!! egy újabb CSer hazánkban! én is fent vagyok párommal együtt! :))) "ha én kapu volnék..." :))))

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2010.04.29. 19:35:25

Remek kalandok, azota voltam Pragaban es Cipruson CS-vel :)
süti beállítások módosítása