HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Harminchatodik nap

2008.09.10. 23:17 :: Jadeanyu

Elvégeztetett. Többet kaptam, mint reméltem. Köszönöm, hogy velem voltatok. Viszlát otthon.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr93657980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vénia 2008.09.10. 23:51:38

nagyon jó érzés lehet, hogy megcsináltad, de biztos furcsa is egyben, hogy végetért.
hamarosan találkozunk! :)

Silcucc · http://felalomaktak.freeblog.hu 2008.09.11. 00:27:12

Sokszor gratulálok a lelki erődhöz, bár az mindig volt... ;)

Peter Mlynarcik 2008.09.11. 17:46:16

Ola Tamas!!!
Nagyon orolok hogy bejootel a celba. Gratulalok! Sokat gondoltunk radt, hogy hogyan vagy es mit csinalsz. Mink 4.9 beirtunk es Finisteraba "futotam" mar csak egyedol, de talakosztam nagyon szep emberekkel. Meg Bogit es lattam a viszauton autobuszrul, mar csak kiabaltam ra es koszontem ot. Remeltem hogy meg talalkozunk - de epen 9.9. reggel ment a gep Santiagobul a Frankfurtba. Mar Kassan vagyok munkaba. A Camino nagyon, nagyon szep volt. Ugy erzem hogy most mar legalab egy kicsit mashogyan fogog elni, remelem jobban.
Peter (Kosice)

Erenya 2008.09.11. 20:17:12

Köszönjük!!!!
süti beállítások módosítása