HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Harmincnegyedik nap

2008.09.08. 22:24 :: Jadeanyu

Arca, 18 km maradt. Holnap pont délben Santiagoban a katedrálisban leszek, aki tud, imádkozzon, és én a kívánságokkal együtt közvetítem. Már most az útról álmodtam.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr21654729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lali 2008.09.08. 22:40:56

ilyen sokáig tart odaérni. hamarabb nem megy én 33 nap alatt szeretnék Finisterré-be érni.szerinted ? Jó utat !

Lómiel/Esgal 2008.09.08. 22:47:34

Nem szoktam imádkozni, de pont délben odagondolok majd :)

Jadeanyu 2008.09.08. 23:28:35

Én már hallom a fanfárok hangját :)
Jut eszembe, ha már ott vagy, nézd meg légyszí, fel lehet-e menni gyalog a katedrális legfelső tornyába.

Davide 2008.09.09. 10:57:04

Hi Thomas! Remember me? I'm the italian guy addicted to role play games (LOL), we met in Navarra between Pamplona and Logrono. I don't understand hungarian but I think you should be at the end of your journey by now...
I hope everything went fine!
Bye!!

süti beállítások módosítása