HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Huszonkilencedik nap

2008.09.03. 19:47 :: Mao elvtárs

Megjegyezhetetlen nevu varosban vagyok a 131-es kmkonel (Santiagoig szamolva). Rengeteg dolog tortent, nincs idom most leirni, talan egyn nemfizetos netnel vagy ha hazaertem.

Ma reggel La Fababan keltem, egy igen jo es boseges reggeli utan indultam O Cebrerionak, amely Galicia hatara. Suru kod, eso, hideg, es skotduda hangja: ezzel fogadtak. Tiszta jo ez az ut: Franciaorszagban kezdtem, atmentem Spanyolorszagon es most olyan mintha a skot felfoldon lennek. Amugy tetszik az eso, van vegyvedelmi kopenyem es a cipom sem azott be eddig. O Cebrerioban van egy templom es egy legenda amely erosen kotodik a Szent Gralhoz, kesobb majd kifejtem, amugy Galicia lakoi keltak es a zenejuk is hasonlit a skotduda hangjahoz, lasd Hevia.

O cebrerio utan vegig suru kod, 10-15m latotavolsaggal. Ingyen albi sajnos megtelt, a draqgaban meg bunkok, de a kovetkezo hely 9km-re van es az is tuti betelne mire odaernek, itt viszont meleg spagettivel fogadott egy ismeros es egy regi magyar haver (egyutt indultunk es BUrgosban is talalkoztunk) itt dekkol, szoval maradtam. Ma egy feher farkasszeru kutya akart baratkozni velem, sikerult is neki, meg egy katalan sraccal dumaltunk jokat utkozben.

Leon ota minden nap voltam templomban. Ma kaptam egy sugallatot, mely szerint kedd delig kell megerkeznem Santiagoba, tehat napi 25km eleg lesz, nem kell tobbet megtenni, sot, kevesebb is eleg. Kulonos dolog ez a templomlatogatas, eleg szemelyes, foleg, amikor egyedul vagyok valahol, tobb ilyen is volt mostanaban, ahol tudok, updatelek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr6647036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyukád 2008.09.03. 20:18:27

Ha jól számoltam Triacastellában vagy. Már nincs sok hátra. Millió puszink
süti beállítások módosítása