HTML

Camino

Mao kalandjai Kagylós Szent Jakab útján, 800km gyalogosan Spanyolhonban,

Friss topikok

Linkblog

Huszonnyolcadik nap

2008.09.02. 21:22 :: Mao elvtárs

La Faba, német albi, tovább akartam menni de nagyon marasztaltak. Természetgyógyászok. Kaptam mindent. Sok erőt találtam ma és összebarátkoztam egy kóbor tyúkkal.

Update: Reggel Villafrancabol koran indultam, a ket ut kozul a nehezebb de szebbet valasztottam, ez +300m emelkedo es +2 ora menetido, nem erte meg, mert semmi extrat nem lattam, annyi, hogy nem az autpalya mellett mentem, hanem feljebb. Egy nemet parral osszehaverkodtam a pihenonel, ok csak kostoloba jottek nyolc napra. Kesobb egy arnyas asztalos pihenonel koltotte el az ebedem, amikor egy ott kapigalo tyuk elkezdett megkornyekezni. A kezembol elfogadta a kenyeret, de azert bizalmatlan volt, mindenesetre kitartoan a kornyekemen sertepertelt ha odebb is ment, visszatert. Kesobb odajott egy kutya,a tyuk meg hozzam menekult. Meg valamit karalt is, meg kapirgalt egy csomot. Utana roviddel bementem egy pici elhagyatott templomba. Affele igazi templom volt, nem agyonaranyozott csicsas akarmi. Senki nem volt ott. Bedobtam a perselybe 1 eurot es utana megmagyarazhatatlanul felszabadult, jo erzesem lett, mintha valami nagyszeru tortent voltna velem (mint amikor az ember kedvenc csapata nyer vagy egy jot eszik stb). Ezt kovetoen jott az emelkedo, de a jokedvem kitartott es nem ereztem faradtsagot. La Faba utan meg 5km-et akartam menni Cebreioba, de amikor leultem es talaltam harom magyar holgyet, akikkel beszelgettem (nemet albi, nem is tudtak spanyolul, en jol elbeszelgettema hospitalerokkal), annyira marasztaltak, meg egy korei utitarsam is megkinalt frissen fozott etellel, hogy beadtam a derekam. A hely fizetos volt de nekem azt mondtak, nem kell fizetnem (nem is kertem pedig, sot, nem is emlitettem hogy takarekoskodom). A hazigazda amugy inkabb tunt verolegenynek mint szellemgyogyasznak (spiritual healer). Remek estem volt, jo csapat jott ossze, a nemetek egymas kozott is angolul beszeltek a tobbiek kedveert. Kaptam a magyaroktol kumplicukrot, jol fog jonni utkozben.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zarandok.blog.hu/api/trackback/id/tr34645593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.09.02. 21:43:28

Természetgyógyászat jó :) Töltekezz! A tyúk az ugye állat tyúk? :)

Jadeanyu 2008.09.02. 21:49:31

Kóbor tyúkért kár volt annyit utazni, csak ki kell jönnöd ide a Kamaraerdőhöz, és rengeteget találsz az út szélén :))
süti beállítások módosítása